image.jpg

Ihan ei mennyt kuin haaveilin lomailu. Ei haittaa sopeudun. Poikien huomisen vaatteet viikattu pinoon, reput pakattu ja heijastimia lisätty varusteisiin. Tuumin tehdessä näinköhän kun minä olin pieni, no koululaisena en vanhempien mielestä ollut pieni, minun koululaiseni ovat ja tarvitsevat huolenpitoa ja päältä ohjaamista, syliä, kainaloa, hassuttelua ja yhdessä oloa, olen kiitollinen siitä. Poikettiin Ateniumisissa, vietettiin Jaffa-juhlat, hävisin useassa pelissä, käytiin leffassa, oltiin vaan. Aikuiset kävi messuilemassa kauneus ja terveys messuilla ja jos saldo suo tulevana viikonloppuna pojat ja minä kirjamessuillaan. Pojat haluaisi tavata Tuomas Kyrön ja Paula Norosen. Katsotaan...Uusi alkava viikko edessä, mitähän tuo tullessaan jään jännityksellä odottamaan. Ostin joulukalenterinkin itselleni jo, joten joulukin on tulossa....

image.jpg