image.jpg

Postilaatikossa odotti ihanaa postia, ja samalla myös haikeaa. Päätöksensä saa Salainen neuleystävä 2015 syksy, minulle toinen kerta kun olin mukana. Jokainen lähetys ja paketti ovat olleet mieleisiä, olen saanut tutustua aivan ihaniin lankoihin, oh ihania niin ihania:),  saanut loisto tärppejä tekemisiin, ja runsaasti hauskaa yhteistä puuhaa koko perheelle, äidin puuhapankin ei ole tarvinut hoitaa kaikkea. Viimeinen paketti haarukkavirkkaus, niin koukuttavaa jotain jo olen kokeillut katsotaan tuleeko valmista vai fiilistelenkö vain tehden:) Suuri sydämellinen kiitos kuuluu Ruiskanokillle, hassuinta on, että ei tainnut emäntä ja isäntä tietää, että blogia olen käynyt lueskelemassa ja saanut paljon hyvää mieltä jo lukiessani isännän ja emännän touhuista. Viimeinenkin lähetys, paljastus, täynnä kaikkea ihanaa... Pojille askarreltavaa ja puuhattavaa  ja minulle hemmottelu jalkakylpy, unohtamatta upeaa koristetta uskonpa, että nyt kuuseen, mutta empä taida raaskia pakata pois Joulun alta  vaan jää sydänten kanssa meille iloksi myös maanantaisin. Ja perheenpääkin hymyili aamusta kahvia nauttiessaan, hänetkin huomioitiin. Ei enää Salainen neuleystäväni  Ruiskaunokki iso iso kiitos!!!